آمادگی برای ساماندهی ۵۸۰۰ گروه جهادی در خراسان رضوی | دستگاه‌های اجرایی با گروه‌های جهادی متصل می‌شوند ۳۴ هزار شهید و تخریب ۹۵ درصد تأسیسات در دویست‌ونهمین روز جنگ غزه دعوت استاندار خراسان رضوی از گروه‌های جهادی برای مشارکت بیشتر در طرح تحول روستایی جزئیاتی از توافق پیشنهادی آتش‌بس میان جنبش حماس و رژیم صهیونیستی درخواست روسیه برای تحقیق درباره گور‌های دسته‌جمعی غزه غرب به اوکراین برای حمله به روسیه چراغ سبز نشان داد ایران ۷ شخص و ۵ نهاد آمریکایی را تحریم کرد آغاز تبلیغات مرحله دوم انتخابات مجلس دوازدهم ​​​​​​​لتونی: اوکراین مجوز غرب برای حمله به خاک روسیه را دریافت کرده است هاآرتص: جوانان اسرائیلی در حال ترک اسرائیل هستند ترور یک فرمانده مقاومت به دست تشکیلات خودگردان + عکس حملات رژیم صهیونیستی به جنوب لبنان (۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳) حمله پهپادی مقاومت عراق به بندر ایلات در فلسطین اشغالی (۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳) رصد تحرکات نظامیان صهیونیست در مرز لبنان توسط حزب الله + فیلم ۳۰۰ تحریم جدید آمریکا علیه نهادهای روسی، چینی و دیگر کشورها به بهانه جنگ اوکراین زلنسکی یکی از مقام‌های سرویس امنیتی اوکراین را برکنار کرد دبیرکل سازمان ملل: متعهد به صلح بر اساس پایان اشغال هستیم آمریکا: همسایگان اسرائیل از عادی سازی روابط سود بسیاری خواهند برد حمایت مجدد ترامپ از جنایات اسرائیل در غزه شهادت ۲۹ فلسطینی در حملات رژیم صهیونیستی به غزه
سرخط خبرها

تبعیض در دریافت واکسن | نمایندگان مجلس آسترازنکا زدند

  • کد خبر: ۹۴۸۵۰
  • ۱۵ دی ۱۴۰۰ - ۲۰:۱۹
تبعیض در دریافت واکسن | نمایندگان مجلس آسترازنکا زدند
در حالی که کمبود «آسترازنکا » اعتراض برانگیز شده، تزریق این واکسن به نمایندگان در بهارستان بازتاب های منفی بسیاری داشته است .

به گزارش شهرآرانیوز، چند روزی است که متقاضیان واکسن آسترازنکا سرگردان هستند و به این واکسن دسترسی ندارند. رئیس اداره بیماری‌های قابل پیشگیری با واکسن وزارت بهداشت امروز توضیح داد: قرار بود ۷۰۰ هزار دز واکسن آسترازنکا در دسامبر تحویل داده شود که به نیمه ژانویه مؤکول شده و در پایان هفته آینده محموله جدید به ما تحویل داده خواهد شد.

در همین حال، خبرنگار باشگاه خبرنگاران در توئیتی از دریافت این واکسن از سوی نمایندگان و کارکنان مجلس خبر داد و  از وجود چنین تبعیضی انتقاد کرد.

تبعیض در دریافت واکسن | نمایندگان مجلس آسترازنکا زدند

روایت نمایندگان از تزریق امروز «آسترازنکا» در بهارستان

محمدرضا مبلغی نماینده کوهدشت به خبرنگار ما می‌گوید: «درمانگاه مجلس تزریق دز سوم را انجام داده است و دو واکسن قبلی را برکت زدم. امروز دوز سوم را به  دلیل این که گفتند احتمالا سفر خارجی داشته باشیم ومشکلی پیش نیاید؛ واکسن کره‌ای که آسترازانکا باشد را زدند.»

سید کاظم موسوی نماینده اردبیل می‌گوید برای نمایندگان دز سوم را در نظر گرفته‌اند و واکسن برکت و سینوفارم جز واکسن‌ها است. او در مورد این که واکسن آسترازانکا جز واکسن‌های تزریقی بوده است می‌گوید: «چه عرض کنم، من ندیدم»

ابوالفضل ابوترابی نماینده نجف آباد ضمن تایید تزریق واکسن در مجلس گفته که دو دز اول و دوم را برکت زده و هنوز دز سوم را تزریق نکرده است.

سید صادق طباطبایی نژاد نماینده اصفهان می‌گوید که در دو روز اخیر واکسن در مجلس تزریق شده و او روز گذشته برکت تزریق کرده است. او در مورد این که واکسن  آسترازانکا جز واکسن‌های دریافتی مجلس است ابراز بی‌خبری می‌کند.

رسول فرخی میکال نماینده سیاهکل و لاهیجان می‌گوید: «سه دوز واکسن را برکت و در مجلس زدم و واکسن ایرانی بهترین واکسن است. من درباره بقیه واکسن‌ها سوال نکردم، همان برکت را تزریق کردم.»


منبع: خبرآنلاین

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->